donderdag 30 januari 2020

Stampin with Liz Design: Magengo Designs My Beloved One Card!

Hi my crafty friends! Welcome to a new Stampin with Liz Design blog post! Today I'm over at the Magengo Designs blog with a new card! A sweet valentine card, created with the My Beloved One stamp set, so all pink today!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design blog post! Vandaag kun je mij vinden bij Magengo Designs met een nieuwe kaart! Een zoete valentijnskaart, gemaakt met de stempelset My Beloved One, helemaal roze natuurlijk!


Rana created some very sweet designs for us, to create your valentine cards with. I choose this stamp set, because I love this little romeo bringing his Julia a serenade. Aren't these two cute? I printed these fun digital stamps, fussycutted them and coloured these cuties with Copic Markers.

Rana heeft een aantal lieve en prachtige stempels gecreëerd om je valentijnskaartjes mee te maken. Ik heb deze stempelset gekozen omdat ik de kleine romeo zo schattig vind een serenade aan zijn Julia brengend. Zijn ze niet leuk? Ik heb deze leuke digitale stempels geprint, uitgeknipt en ingekleurd met Copic Markers. 


I created a fun ink background for my card by blending my paper with Spun Sugar and Worn Lipstick Distress Oxide ink from Ranger.  I used stencils to create the grass and bricks with, all in pink, keeping it fun for Valentine! I added some coloured drops from Nuvo and my images with dimensionals on to my card! Have fun with your valentine cards!

Ik heb een leuke achtergrond voor mijn kaart geblend met Spun Sugar en Worn Lipstick Distress Oxide inkt van Ranger. Ik heb stencils gebruikt voor het gras en de stenen, allemaal in roze voor Valentijn! Ik heb wat gekleurde druppels van Nuvo toegevoegd en mijn afbeeldingen met dimensionals op mijn kaart aangebracht! Veel plezier met jullie valentijnskaarten! 

Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!


https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

40 opmerkingen:

  1. Schattige kaart, zo met die verliefde poezen.
    Het roze is super leuk, voor Valentijn!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje van een kaart.
    Zo romantisch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat lief en zo lekker roze!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke, lieve en grappige kaart!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooohh geweldig die 2 verliefde poesjes wat super zo met de ene onder het raam
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg schattige kaart zo.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh ik vind je kaarten toch zo leuk Linda, altijd een hoog schattigheids-gehalte (is dat een woord ;-) ?). En ik houd ook van roze dus ik vind deze kaart super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een cutie deze katjes. Lijkt me niet echt fijn dat kattengejank onder je slaapkamerraam maar dit poesje schijnt het toch wel te kunnen waarderen ha ha. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nicole! Wij hebben wel eens last gehad van krolse katten die bij ons slaapkamerraam heerlijke geluiden maakten 's nachts, idd geen pretje, haha. Deze zingt vast prachtig! Groetjes Linda

      Verwijderen
  9. Enig kaartje, met de kleine Romeo en Juliet! Mooi met de stencils gedaan! EN dat balkonnetje....echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n schattig kaartje heb je weer gemaakt. Toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Linda,

    Super Cute deze kaart heel lief

    Alvast een fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk zoet kaartje Linda. Die afbeelding is heel lief en romantisch, zo leuk dat balkonnetje. Hier kijk ik graag naar :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje, Linda. Leuk die serenade onder het raam, hoewel ik toch ook een beetje aan "kattengejank" moet denken...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk zoet kaartje Linda.
    Fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Enig is dit, zo leuk die verliefde poezen, lekker zoet en cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhh wat een lief en schattige kaart. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen