woensdag 22 januari 2020

Stampin with Liz Design: Create a Smile Challenge!

Hi everyone! Welcome to a new Stampin with Liz Design blog post! Today a new challenge will start at Create a Smile challenges! Are you ready? Create a Smile is giving us a nice moodboard to get inspired by! Will you create a card and enter as well? I can't wait to see all your creations! I created a card to inspire you by with the adorable Light Up the Dark stamp set!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design blog post! Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij Create a Smile Challenges! Ben jij er klaar voor! Create a Smile geeft ons een prachtig moodboard om je door te laten inspireren! Doe jij ook mee? Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan maken! Ik heb een kaart gemaakt ter inspiratie met de schattige stempelset Light Up the Dark!


You wil find some balloons, loads of bright colours and gorgeous patterns in this moodboard. Doesn't this picture make you happy? I choose the balloons and bright colours as a theme and starting point for my card, but of course you can interpret this moodboard anyway you like!

Je vind wat ballonnen, veel felle kleuren en prachtige patronen in dit moodboard. Een foto om blij van te worden wat mij betreft! Ik heb gekozen voor de ballonnen en de felle kleuren als uitgangspunt en thema voor mijn kaart, maar natuurlijk mag je de foto zo interpreteren als je wilt!
I started this fun card by creating a simple background. I added som gras on the ground and clouds in the sky. The clouds are applied lightly, so it almost doesn't show on my card, but they are there! I then started building my scene up, using a fun frame from a piece of blended paper in a blue colour and my stamped images.

Ik ben deze leuke kaart begonnen door een simpele achtergrond te creëren. Ik heb wat gras aangebracht en daarboven wolken. De wolken zijn licht gekleurd en op mijn kaart dan ook niet geheel duidelijk op de foto zichtbaar, maar zijn er zeker! Ik ben vervolgens verder gaan werken aan mijn scene door gebruik te maken van een frame en mijn gestempelde afbeeldingen. 


Don't you just love this cute mole? He looks way cuter in this stamp set than the moles we sometimes have in our yard, lol! I coloured this fun guy and the balloons with Copic Markers, giving the balloons some nice, bright colours. I added the text You Light Up the Dark to finish this festive card with!

Vind je dit niet een schattig molletje? Hij ziet er veel schattiger uit moet ik eerlijk zeggen dan de mollen die wij soms wel eens in de tuin hebben, haha! Ik heb dit leuke kereltje en de ballonnen ingekleurd met Copic Markers. De ballonnen heb ik in mooie, felle kleuren gekleurd. Ik heb de tekst You Light Up the Dark nog toegevoegd om deze leuke kaart af te maken! 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!



https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

30 opmerkingen:

  1. What a adorable card .lovely colors
    I love the text
    Hugs corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi opgebouwde kaart, Linda. En mooie tekst!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren, heel mooie compositie ook. Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige én leuke kaart Linda. Dat verhoogd opplakken geeft een tof effect!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke uitwerking van de challenge, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een lieffie dat molletje Linda. Je hebt er een schitterend tafereeltje van gemaakt,schattig.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke vrolijke kaart met het molletje.
    Leuk tafereeltje.
    En weer mooi ingekleurd
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en vrolijke kaart met het grappige molletje, prachtig ingekleurd. De kraft kaart met rode bloemen is heel bijzonder geworden, mooie combinatie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig kaartje!! Het nadeel van sommige blogs en hun challenges is dat je producten moet hebben van hun merk...en we kunnen niet alles kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werd weggeroepen: ik ga eens kijken bij dat blog, want ik hoor er positieve geluiden over..leuke stempels en zo....

      Verwijderen
    2. Dank je GerJanne! Alles lukt idd niet, maar wel begrijpelijk dat een merk vraagt of je met hun producten wat wil maken. Bij Create a Smile is meedoen makkelijk voor iedereen, zij bieden een aantal freebies op hun site aan die je kan gebruiken als je zelf geen Create a Smile producten hebt! Groetjes Linda

      Verwijderen
  10. Die is weer leuk zeg.
    Het molletje is inderdaad erg lief.
    Zeker met dat kleine lampionnetje wat hij vast heeft, om nog iets te kunnen zien.
    Zoals jij het moodboard gebruikte vind ik erg origineel bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt nav het moodboard Linda. Ik vind de kleuren mooi, het molletje schattig en omdat je het frame verhoogd hebt opgeplakt geeft het een speels effect, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig molletje op je leuke kaartje! Zolang die mol maar niet in mijn tuin komt want dan ben ik minder blij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje , weer een toppertje!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooh wat issie leuk met zijn lantaarntje leuke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is echt superleuk!! Lief molletje en zulke leuke lantaarntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk vrolijk kaartje. De kaart met de bloemen van hieronder vin ik ook erg leuk . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een bijzonder leuk en lief molletje op deze pracht kaart.
    Het zijn zulke mooie beestjes, maar wat kunnen ze toch een schade aanrichten.

    BeantwoordenVerwijderen