donderdag 16 januari 2020

Stampin with Liz Design: Magengo Designs No More Cheese Card!

Hi everyone! Welcome (back) to another Stampin with Liz Design blog post. Today you will find me over at the Magengo Designs blog with a very cute and fun card, created with the gorgeous digital stamp set No More Cheese!

Hoi allemaal! Welkom (terug) bij een nieuwe Stampin with Liz Design blog post. Vandaag vind je mij bij Magengo Designs met een nieuwe, leuke en schattige kaart, gemaakt met de prachtige digitale stempelset No More Cheese


This set comes with a cute mouse and a door and both started to get me imagining a background of a cute little house for this lady mouse. I can almost see her opening the door and going inside! A little bit of imagination is a good starting point for a fun card, it get's you to fun places!

In deze set vind je een schattig muisje en een deur en beide zetten mijn fantasie aan het werk om een achtergrond voor deze kaart te bedenken. Ik zie het bijna voor me hoe het muisje de deur naar haar huisje zal openen. Een beetje fantasie is geen verkeerd uitgangspunt voor een kaart toch?


I created a brick wall for her little house and added a grass surface, both by blending my card with ink. I then printed my images and started diecutting and colouring them before placing them on my fun scene. I added some lights next to her door and plants to give it a real cozy look. I must admit my own doorstep has the same, lol! Well, we have a slightly less adorable door, but we do have lamps and pots with plants, haha! Make sure to check the Magengo Designs webshop here for more amazing digital stamp sets!

Ik heb een stenen muur en een gras ondergrond gemaakt door mijn kaart te blenden met inkt. Ik heb de afbeeldingen geprint, uitgesneden en gekleurd voordat ik ze op mijn leuke achtergrond heb geplaatst. Ik heb wat lampjes en potten met planten naast de deur geplaatst om het gezellig te maken en ik moet toegeven zo hebben wij het ook, haha. Al niet zo'n schattige deur, maar wel lampen en planten! Neem zeker een kijkje in de leuke webshop van Magengo Designs voor meer prachtige digitale stempelsets! 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!


https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

31 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een meester in het creëren van toffe tafereeltjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje te gek zo als dat muisje je uitnodigt om binnen te komen voel me heel erg welkom
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk schattig tafereeltje.
    Mooi frisse kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een heel leuke kaart, tof die muur in die zachte kleur!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh natuurlijk! Ik denk dat je juist veel fantasie nodig hebt om met zo'n stempelset aan de gang te gaan! Het ziet er enig uit! Het muisje is of zelf jarig of ze gaat naar en feestje waar ze superveel zin heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te zien heeft dit muisje er helemaal zin in, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk kaartje met dat leuke muisje!
    groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee, fantasie hebben is nooit weg, zeker niet bij kaarten maken (of bekijken)
    Ik zie het voor me allemaal😍.
    Print jij op speciaal papier, als je zo'n afbeelding print? Want gewoon print papier lijkt mij te dun en daar kun je ook niet zo mooi op kleuren toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Ik gebruik gewoon het papier waar ik normaal mee werk voor het kleuren mijn Copic Markers, Solar White Neenah papier! Gewoon printer papier is idd niets om op te kleuren. Groetjes Linda

      Verwijderen
  10. Wat heb je de afgelopen dagen veel leuke kaarten laten zien Linda! Deze kaart is ook zo schattig, gezellig voordeur tafereeltje, ook wij hebben zoiets. Zonder fantasie zou de wereld maar saai zijn toch? Je bent druk met al je design teams, knap dat je dat kunt. Ik ben niet zo goed in iets maken als het moet, als ik de vrije hand heb, ben ik op m'n best ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Annerieke! Ik ben er idd heerlijk druk mee, voor mij werken opdrachten altijd wel, maar kan het me wel voorstellen! Groetjes Linda

      Verwijderen
  11. Leuk om een kijkje te geven hoe het er bij jou uitziet, Linda. Het is wel een heel happy muisje en wil graag naar binnen. Supertof gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous colouring Linda and a very cute design

    June :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantasie is het belangrijkste om zo’n mooie kaart te maken, dit ontbreekt jou zeker niet Linda, want het is weer een schattig tafereeltje....prachtige kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen