vrijdag 3 januari 2020

Stampin with Liz Design: Jane's Doodles Peony Card!

Hello friends! Welcome to a new Stampin with Liz Design blog post! You can find me today over at the Jane's Doodles blog with a new card that hopefully will inspire you! I created this card with the beautiful Peony stamp set!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design blog post! Vandaag vind je mij bij Jane's Doodles op haar blog met een nieuwe kaart waarvan ik hoop dat hij jullie inspireert! Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de prachtige Peony stempelset! 


I like starting a card by thinking of which background I'm going to use first. I choose to blend a background in different colours of blue for this card to make the pink peony's really pop. I added a nice pattern to it using a background stamp from Altenew and added some white paint spatters. I love how just simply adding some spatters can make your background a whole lot more interesting!

Ik mag graag beginnen met mijn kaart door te bedenken welke achtergrond ik ga gebruiken. Ik heb gekozen om een achtergrond te blenden met verschillende kleuren blauw om de roze pioenrozen prachtig uit te laten komen. Ik heb een mooi patroon aangebracht met een achtergrond stempel van Altenew en heb wat witte inkt spatters aangebracht. Zo gaaf hoe het simpel spatteren met inkt een achtergrond zoveel interessanter kan maken!


To give the beautiful peony's a nice place on my card, I added a frame from gold paper, which I elevated by using dimensionals. I added the peony's on two corners and added the text 'A happy birthday and many more to come!' to finish this cute and elegant card with!

Om de prachtige bloemen een mooie plek om mijn kaart te geven, heb ik een verhoogd frame, met behulp van dimensionals, van goud papier aangebracht, waarbij ik de pioenrozen op twee hoeken heb geplaatst. Met de tekst 'A happy birthday and many more to come' heb ik deze leuke en elegante kaart afgemaakt! 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!





https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber


26 opmerkingen:

  1. Heel mooi Linda, heel anders dan de kaarten met diertjes, maar zeker ook mooi.
    Je achtergrond is ook leuk met die lijntjes/raster.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jantine! Ik vind beide zo leuk, al vind de portemonnee wel eens wat anders, haha, groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Een heel ander soort kaart dan we van je gewend zijn, Linda, maar wel heel mooi. Die spetters doen het idd erg goed op je mooie achtergrond en de pioenrozen zijn net echt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk ,eens iets anders. Maar wel heel mooi.
    De diertjes zijn op vakantie ?
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elle-jeanne! Die komen snel weer terug hoor! Dank je Karin! Groetjes Linda

      Verwijderen
  4. De kleur van de rozen is prachtig, je hebt helemaal gelijk, staan prachtig op deze achtergrond.
    Je opmerking over de witte spetters snap ik ook, die maken het nóg spannender.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart in dat mooie blauw, en die schitterende pioenrozen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staat dat roze van de pioenrozen mooi bij het blauw van de achtergrond! Leuke stempel heb je gebruikt voor de achtergrond. Gefeliteerd met je verjaardag, fijne dag vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Danielle! Jij bedankt voor de prachtige kaart die vandaag in de bus viel, super mooi! Groetjes Linda

      Verwijderen
  7. helemaal mooi is je kaartje geworden ! een top effect geeft dat blauwe met dat roze van de bloemen, helemaal mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en die kikkers hieronder zijn erg grappig!
    Groetjes en een gelukkig en gezond 2020, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, bij jou zijn de kleuren ook altijd intens, heel sprekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Linda, ik houd van een donkere achtergrond bij bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is weer eens wat anders dan de lieve diertjes maar zelfs met zulke mooie bloemen weet jij een leuke kaart te maken Linda, prachtig. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen