maandag 27 januari 2020

Stampin with Liz Design: SugarPea Designs Mermaid Kisses Card!

Hi everyone! Hope you all enjoyed the weekend! Today I'm sharing a fun mermaid card, don't you just love a good mermaid card? I created this card with the gorgeous stamp set Mermaid Kisses from SugarPea Designs!

Hoi allemaal! Hebben jullie ook allemaal van het weekeind genoten? Vandaag deel ik graag een leuke zeemeerminkaart, wie houd daar niet van? Ik heb deze kaart gemaakt met de prachtige stempelset Mermaid Kisses van SugarPea Designs! 


As you probably know, I just love underwater scenes! I guess the blue water and the tropical fish really appeal, lol! Wouldn't mind a beach holiday, sun and sea, especially now it's winter and very cold here. One can only dream! 

Zoals je waarschijnlijk wel weet, houd ik wel van een onderwater scene! Ik denk dat het prachtige blauwe water en de tropische vissen aantrekkingskracht hebben, haha! En wie kan het me kwalijk nemen, zon en zee, daar dromen we toch van met deze druilerige winter? 


I started working on my underwater scene first! I added different colours of blue Distress Oxide ink from Ranger by blending my card. To create the waves, I used masking paper that I diecutted with waves dies. I then added the water plants and cute mermaids and fish! I added clouds by using a stencil and the fun tekst from the set It's Your Birhday! Make a Splash!

Ik ben begonnen met werken aan mijn onderwater scene door verschillende blauwe kleuren Distress Oxide inkt te gebruiken om mee te blenden. Ik heb de golven gemaakt met masking papier die ik gestanst heb met golven framelits. Ik heb de waterplantjes, schattige zeemeerminnen en de visjes toegevoegd! De wolken heb ik geblend met een stencil en ik heb de tekst It;s Your Birthday! Make a Splash! toegevoegd. 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

27 opmerkingen:

  1. Wat een superschattige zeemeerminnen op je mooie onderwaterkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de zeemeerminnen.
    Het tafereeltje is weer heel mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij leuk Linda, mooie zeemeerminnen in het prachtige water, wat kun jij dat toch goed.
    Fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk onderwatertafereeltje, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie lieve kaart en het water verloop is heel mooi Linda
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf onderwater tafereeltje met die leuke zeemeerminnen. En prachtige kleuren.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje. Prachtige achtergrond heb je gemaakt Linda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige zeemeerminnetjes en wat heb je ze mooi gekleurd! Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeemeerminnen zijn altijd al zo leuk, maar deze zijn helemaal te schattig!
    En wat heb je weer schitterend gekleurd!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk weer Linda! Je hebt een mooi tafereel gemaakt, het werken met inkt gaat jou echt goed af zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ingezoomd is deze kaart nóg mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Linda,
    wat heb je dat mooi gedaan! Enig met de zeemeerminnetjes.Een echt onderwatertafereeltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief zeemeermin-kaartje Linda! En prachtig gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen