vrijdag 10 januari 2020

Stampin with Liz Design: Jane's Doodles Stinks card!

Hi everyone! Welcome back to my blog! Today I'm sharing another fun card, created for Jane's Doodles, where you can find me on her blog today! I used the stinking cute little critters for his sweetcard from the Stinks! stamp set! Aren't these adorable?

Hoi allemaal! Welkom terug op mijn blog! Vandaag deel ik nog graag een leuke kaart met jullie, gemaakt voor Jane's Doodles, waar je mij vandaag ook op haar blog kunt vinden! Ik heb de super schattige diertjes gebruikt uit haar stempelset Stinks!, zijn ze niet leuk?


Valentine is still a month away, but you can never start to soon I think with your cards. This stamp set is so fun to use for your sweetheart! I created a nice blue background on my long and small card base. I stamped the tree from the set directly on to my card, so before blending I needed to mask it to not and up with a blue tree, lol!

Valentijn is nog een maandje weg, maar je kunt nooit vroeg genoeg beginnen met je kaarten! Deze stempelset is zo leuk om kaarten voor je dierbaren mee te maken! Ik heb een mooie, blauwe achtergrond geblend op mijn lange en smalle kaartbasis. De boom heb ik direct op de kaart gestempeld, deze heb ik voor het blenden gemasked om niet met een blauwe boom te eindigen, haha!


I gave these fun skunks live by colouring them with Copic Markers after stamping them. I added them, the flowers, hearts, text and the cute little birds with dimensionals on to my card. Make sure to check this amazing stamp set if you are thinking of creating some valentine cards, it's just gorgeous!

Ik heb de stinkdiertjes tot leven gebracht door ze in te kleuren met Copic Markers na het stempelen. Ik heb ze samen met de bloemen, hartjes, tekst en de leuke vogeltjes met dimensionals op mijn kaart aangebracht. Check deze set zeker wanneer je ook valentijnskaartjes wilt gaan maken, hij is zo leuk!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!


https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

26 opmerkingen:

  1. Wat zijn de stinks super leuk op je kaart ze zijn zo lief en helemaal verliefd.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart weer Linda.
    Weer mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met deze leuke stinkdiertjes. En die tekst erbij ha,ha. Die woordspelingen zijn er toch meer in het Engels dan in het Nederlands.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wies! Wel vaak zo in het engels, ik geniet daar altijd wel van! Fijn weekeind, groetjes Linda

      Verwijderen
  4. Superleuke kaart en een gave tekst erbij. Gelukkig kan ik ze hier niet ruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute, I agree it is never to soon to make Valentine Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuk stel is dat op je kaart de tekst erbij is ook gaaf leuk ook de vogeltjes en andere kleine details.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaw wat zijn ze leuk Linda, wat een prachtige sprekende kleuren heb je gebruikt,prachtige kaart.
    Ik ga even teruglezen op je blogje want heb veel voorbij zien komen wat ik even beter moet bekijken :)
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A fun card Linda, your background colouring is super, actually all your colouring is super! lol

    Have a good weekend

    June :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks so much June, wishing you a good weekend as well! Crafty hugs Linda

      Verwijderen
  9. Dit is weer zo'n leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig dat je met "stink"diertjes zo'n liefdevolle kaart kan maken😍😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Haha, in deze versie zijn ze natuurlijk super schattig! Fijne zondag gewenst! Groetjes Linda

      Verwijderen
  11. Aaah Cute allemaal die bloempjes zouden Bambi en Stampertje zeggen hihi ben een Disneyfan .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen