vrijdag 24 januari 2020

Stampin with Liz Design: Cas on Friday Challenge!

Hi everyone! Welcome today at a new Stampin with Liz Design blog post! Today a new challenge will start at CAS on Friday challenges! This week we have a new theme, create a Get Well CAS (Clean  And Simple) card! Hoping to not having to send such a card, sometimes unfortunately we need one. I hope that if this card will hit the mail, it will brighten up someones day!

Hoi allemaal! Welkom  bij een nieuwe Stampin with Liz Design blog post! Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij CAS on Friday challenges! Deze week hebben we een nieuw thema, maak een CAS (Clean And Simple) beterschapskaartje! Natuurlijk wil je zo'n kaart liever niet hoeven te versturen, maar mocht het nodig zijn dat dit kaartje op de post gaat, dan hoop ik dat het een lichtpuntje mag zijn in iemands dag!


Are you willing to give this fun challenge a go? Make sure to keep your card clean and simple, this challenge will run for the next two weeks! Looking forward to seeing your creation! I love going full out on my cards, but do enjoy CAS cards as well! I used the fun stamp set Stackable Cuties for this card from Mama Elephant stamps!

Wil jij ook meedoen met deze leuke challenge? Denk er aan je kaart clean and simple te houden, deze challenge loopt de komende twee weken! Ik ben benieuwd naar wat jullie mogen maken! Ik houd er van om helemaal voluit op mijn kaarten te gaan, maar ik geniet ook zeker van een mooie CAS kaart! Voor mijn kaart van vandaag heb ik de leuke stempelset Stackable Cuties gebruikt van Mama Elephant stamps!


I love using cards in American size, which isn't the standard card size here in the Netherlands, but matches all dies which mostly come from the US. I created a card base for this card and a card front, which I elevated by using dimensionals. I blended a piece of my card front with a green Distress Oxide ink from Ranger, added some spatters and of course the cuties from my stamp set. I coloured them with Copic Markers and added a bandage on the cute elephant! I must admit, I couldn't find a get well text that I liked, so I just printed one on my card. I added two sequins to finish this fun card with!

Ik gebruik graag kaarten in Amerikaanse maten, welke hier in Nederland natuurlijk niet standaard is, maar deze maat sluit mooi aan bij de meeste framelits die vaak uit Amerika komen. Ik heb een kaart basis in dit formaat genomen en een voorkant gemaakt. Deze heb ik verhoogd door middel van dimensionals. Ik heb een strook van mijn voorkant geblend met een groene Distress Oxide inkt van Ranger, wat spatters aangebracht en natuurlijk de leuke diertjes uit de set. Ik heb deze gekleurd met Copic Markers en een verband aangebracht op het hoofdje van de olifant! Ik moet eerlijk zeggen, ik kon geen leuke beterschaps tekst vinden, dus heb er voor gekozen om er zelf één te printen. Met twee sequins heb ik deze kaart af gemaakt!

Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

37 opmerkingen:

  1. Och, dat olifantje in het verband... wat een lief beterschapskaartje, Linda. Helemaal leuk, daar voelt iemand zich vast door opgekikkerd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig lief betterschapskaartje, zo leuk met de diertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige beterschapskaartje Linda.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, als een zieke dit krijgt wordt zijn/haar dag ineens een stuk beter! De tekst heb je er super bij gekozen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. TE schattig deze leuke diertjes Linda, ik vind de tekst ook erg mooi.
    Je hebt er een leuke CAS kaart van gemaakt zonder dat hij saai is, super.
    Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super schattig kaartje, Linda. Daar knap je toch meteen van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zou bijna (een beetje) ziek willen zijn om zo'n leuke kaart te mogen ontvangen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margreet! We hebben hier net allemaal een rondje griep gehad, haha, als het niet hoeft, sla ik liever over! Fijn weekeind gewenst, groetjes Linda

      Verwijderen
  8. Een leuke kaart voor een zieke.
    Daar knap je wel vanop.
    Ook je olifantje is ziek.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind jou kaarten altijd zo mooi!!
    Je hebt echt een eigen stijl.
    Ook deze CAS kaart is meteen herkenbaar als een kaart van jou hand.
    En.... Ik vind het prachtig, ik zou er meteen van opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een mooi en te schattig beterschapskaartje, daar zou ik wel een lach van op m'n gezicht krijgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een super leuk en mooi kaartje! Maar A2 is supersuper groot! Ik ben dus wel heel benieuwd naar de afmeting in cm...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne! Haha, A2 is idd enorm, hoe kom ik er dan bij? Dacht dat de Amerikanen dit altijd roepen, maar nooit bij stil gestaan, haha, bedoel amerikaanse maat, past altijd zo heerlijk bij alle mallen. Fijn weekeind gewenst, groetjes Linda

      Verwijderen
  12. wat een leuke beterschaps kaartje hier knap je snel van op geweldig dat verband om het koppie van het olifantje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een snoezig beterschapskaartje linda! Daar knapt een zieke vast een beetje van op. Ik werk ook altijd in amerikaans formaat, niet altijd handig met het nederlandse A4 papier maar het werkt inderdaad wat beter met de stanzen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nicole! De mallen zijn allemaal zo gaaf, dus ik pas mij graag aan, haha! Fijne zondag nog, groetjes Linda

      Verwijderen
  14. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt. De stempel is echt cute. En weer zo mooi ingekleurd. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig beterschapskaartje! Slim om de tekst zelf te printen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze stempel is geweldig, zooo schattig! Gaaf kaartje Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nothing like some cute little critters to cheer you up when you don't feel well!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, dat is een schattig kaartje, Linda. Leuke lay out.

    BeantwoordenVerwijderen